سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید بهترین اجزا و قطعات لوستر در ایران

به دنبال جایگزین کردن لوستر کریستال تان هستید؟ آیا نیاز به بازسازی لوستر عتیقه دارید؟

این که آیا شما به دنبال یک بخش جایگزین لوستر کریستال هستید یا مایل به بازگرداندن لوستر خود هستید، ما قادر به ارائه یک سرویس کامل و جامع برای هر لوستر و هر نوع روشنایی دوره است.

کافی ست برای مشاوه و خرید قطعات لوستر با شکوه نور در تماس باشید 02144444502



بازسازی جامع از جمله قطعات لوستر برای جایگزینی یا تعویضی

که شامل تمیز کردن، که می تواند در محل و یا در محل ما انجام شود. تعویض قسمت های گمشده، از جمله پانل های شیشه ای یا لست های گمشده و Re-Wiring با استفاده از کابل مناسب که شامل کابل بافته شده با ابریشم است.
خدمات بازپرداخت فلز

لازم است که ما دوباره به نقره و یا محصولات خودمان را به طرز محسوسی بپوشانیم. این امکانات ما آماده هستیم تا به مشتریانمان گسترش دهیم. این شامل پوشش 24 کراک طلا، نقره، رودیوم، نیکل، مس، برنج و کروم است. پایان نیکل به نظر می رسد شگفت انگیز است و می تواند "antiqued" به یک نگاه واقعا خاص است. هر جسم فلزی می تواند پوشیده شود بنابراین این پیشنهاد می تواند به گلدان ها، سینی و غیره و همچنین وسایل روشنایی استفاده شود. خدمات پرداخت نیز در دسترس است.
خدمات ریخته گری برنجی

ریخته گری برنج چیزی است که می توان انجام داد؛ شاید یک قطعه کوچک از برنج وجود داشته باشد که سالها شما را ناراحت کرده است. اکنون می توان این کار را انجام داد و متناسب با رشته ها، رنگ و غیره جایگزین کرد. قطعات گمشده را می توان از یک نمونه یا تمام آیتم ها (یعنی یک نور دیوار) تکرار کرد.

 

تمیز کردن لوستر و دوباره سیم کشی

ما خوشحال خواهیم شد که لوسترها یا وسایل روشنایی خود را تمیز کنیم یا مجددا نصب کنیم تا آنها را به شکوه سابق خود برگردانند، بنابراین اگر لوستر خود را درخشش خود را از دست داده و یا سیم کشیده ای داشته باشد، لطفا در تماس باشید.

ترمیم لوستر

روند بازسازی را می توان از زوایای مختلف نگاه کرد. اگر یک لوستر دارید که به عنوان مثال فقط چند قطعه شکسته دارد، به طور معمول یک فرآیند ساده است که خودتان را تعمیر کنید. مشکل اصلی یافتن بخش های مناسب برای مطابقت با موجود است. ما می توانیم قطعات را برای لوسترهایمان به دست آوریم و در واقع شما ممکن است دریابید که این مناسب است. اغلب شما ممکن است قادر به مطابقت با یک کریستال خاص و یا ظرف نیست، بنابراین بهترین پاسخ برای تغییر مجموعه ای است که آنها مطابقت دارند.

اغلب یک لوستر می تواند فراتر از تعمیر، اما بازرسی دقیق تر و سپس با بازسازی چند زنجیره کریستال و تمیز کردن لوستر و سپس آن را می توان به شکوه اصلی بازگشت. یکی از تکنیک هایی که ما به طور خاص موفق به آن هستیم جایگزینی کریستال های قدیمی با کیفیت پایین با کریستال های سرب با کیفیت بالا است که واقعا می تواند اتصالات نور ساده را به یک نمونه خوب تبدیل کند. بنابراین لطفا از ما بخواهید که نظر دوم را بخواهید.

یک مثال از کار ما

لوستر کریستاللوستر کریستال


این یک نمونه شگفت انگیز از یک لوستر زیبا قدیمی سنتی است که در یک ساختمان تاریخی آویزان است. این لوستر سنتی چندین ساله لمس نشده است، اما در کتابخانه به عنوان خاطره ای از زمان های گذشته رفته است. این لوستر خیلی کثیف بود، سیم کشی فرو ریخت، زنجیرهای شکسته و کریستال های گم شده وجود داشت. تمیز کردن و بازسازی لوستر قطعا مورد نیاز بود!

ما به آرامی نصب کردیم و به محلمان منتقل شدیم. از این جا، اتصالات نور بازسازی شد، زنجیره های کریستال دوباره ساخته شد، کریستال های جایگزینی اضافه شد و لوستر سنتی دوباره به هم متصل شد تا آن را به شکوه سابق خود بازگرداند. آخرین مرحله در این فرآیند این بود که لوستر را در جایگاه نخست در سالن ورودی نصب کنید. برای اطلاعات بیشتر نگاهی به مقاله وبلاگ ما در مورد این ترمیم لوستر

تمیز کردن لوستر

اگر لوستر شما چند سال یا کمتر در یک محیط گرد و خاکی آویزان شده باشد، کریستال ها پوشش خواهند یافت و این بدان معنی است که آنها ویژگی های انعکاس نور و نور را از دست می دهند. این به طور پیوسته در یک دوره زمانی به تدریج رخ می دهد، بنابراین شما به سختی می توانید متوجه شوید! روند تمیز کردن بلورها نسبتا ساده است. شما ابتدا کریستال ها را به دقت جدا کنید و سپس آنها را در یک مواد شوینده خفیف شستشو دهید و آنها را در جای خود آویزان کنید. اگر شما دارای کریستال های سرب با کیفیت بالا هستید، از این تفاوت که این باعث می شود، شگفت زده خواهید شد. اکنون قبل از اینکه شما پرش کنید و تمیز کردن لوستر خود را شروع کنید، ملاحظات مهمی وجود دارد. در ابتدا اطمینان حاصل کنید که شما یک نمودار از نحوه قرار گرفتن نور را به طور قطع برای نمونه های بزرگتر ایجاد کرده اید، اکنون ممکن است واضح نباشید. ثانیا، اطمینان حاصل کنید که می توانید نور را با ایمنی به پایه یک پایه امن به دست آورید تا کریستال ها را بردارید یا تمام اتصالات نور را پایین آورید. باز هم در صورت شک در متخصصان تماس بگیرید.

لوستر Rewiring

Rewiring چیزی نیست که مردم خودشان را انجام دهند. این نیاز به دانش خاصی در مورد چگونگی برچیدن لوستر همراه با اجزای صحیح و تجدید نظر در تخصص دارد. اگر نور دارید که نیازی به بازسازی ندارد، ما خوشحال خواهیم شد که نقل قول را ارائه دهیم. و فقط می گویند در حالی که این پروژه برجسته نشان می دهد توانایی ما بسیاری از لوستر ما سیم بسیار مرموزتر از این زیبایی است!

لوستر ترمیم شده بعد از تمیز کردن و ترمیم لوستر در سالن ورودی بزرگ جای خود را می گیرد.

لوستر کریستال



یکی دیگر از کارهای ما در مورد بازسازی لوستر - Chandelier Chateau


لوستر کریستال

لوستر کریستال این لوستر خوب از حراج نجات یافته و در حال حاضر مقصد آن است که به جای خود بازگردد اگر منشاء در Chateau فرانسه در فرانسه باشد که توسط صاحبان جدید انگلیسی آن به درستی بازسازی شده است. تصاویر زیر نور قبل از ترمیم در سمت چپ و پس از ترمیم و سیم کشی در کارگاه ما در سمت راست را نشان می دهد. همانطور که می بینید روشنایی در ابتدا توسط شمع روشن می شود و در عین حال این بسیار عاشقانه است که این روزها عملی نیست. ما این مثال خوب را برای ترمیم و دقیق آن را تمیز کردیم، لامپ های دارای چراغ های با شمع های شیشه ای خوب و نور را با لامپ های شمع شبیه سازی کردیم تا بتواند به عنوان یک منبع عملی روشنایی در Chateau استفاده شود.

در واقع 2 لوستر از این نوع بود که ما بازسازی شد و آنها در حال حاضر در موقعیت بازگشت شکوه و جلال به این شگفت انگیز شاهزاده خانم.

در اینجا یک تصویر کوچک از چادر و برای اطلاعات بیشتر در مورد این پروژه است و چگونه می توانید بروید و در چادر بمانید 

لوستر کریستال

مثال دیگری از کارکرد تمیز کردن لوستر و کارهای مجدد سیم کشی - لوستر سالن غذاخوری


این ساختمان تاریخی افسانه دارای یک سالن غذاخوری افسانه است که با 3 لوستر سبز با شکوه با ابعاد بسیار بزرگ تزئین شده است. اینها بسیار کثیف بودند و بسیاری از کریستال ها از دست رفته و سیم کشی در حالت ضعیف و قطعا نیاز به تمیز کردن و تعمیر مجسمه های لوستر داشتند. ما لوسترها را برداشتیم و سپس آنها را برداشتیم تا آنها را کاملا تمیز کنیم. این فرصت خوبی بود که لوسترها را مجددا بر روی لامپ ها به روز کند و لوسترها را به نور اتاق برسانند تا زمانی که در ابتدا ساخته شده اند عادت کرده باشند.
در حال حاضر ما می دانیم که نمونه هایی که در اینجا نشان داده شده بسیار بزرگ هستند، اما ما همچنین تمیز کردن لوستر و تمیز کردن لوستر در لوستر های کوچک و اتصالات سبک از خانه های مردم از هر اندازه. بنابراین اگر شما یک نور دارید که ناخودآگاه به نظر می رسد که آیا آن بزرگ یا کوچک است پس لطفا در تماس با تمیز کردن لوستر تماس بگیرید.
لوستر کریستال

Mayfair لوستر کار تمیز کردن

لوستر بالا

ما به وظیفه تمیز کردن یک لوستر سبک سنتی بوهمیا پرداختیم. با این حال، این کار کوچک نبود، زیرا به علت اندازه آن و اینکه چقدر لوستر کثیف بود، یک روند دشوار و طولانی بود. همانطور که می بینید از تصاویر بالا، این لوستر قبل از اینکه تمیز شود، خیلی زرق و برق دار بود! کار سختی واقعا خسته شده بود، و تفاوت بین اینکه چگونه لوستر بود و در حال حاضر، کاملا مشخص است! تمام لوستر در یک لایه خاک و گرد و غبار پوشیده شده بود که زیبایی و ظرافت آن را پنهان می کرد. این قطعا برای پوشیدن بدتر شد!

لوستر در پله ای از یک ملک مسکونی در Mayfair آویزان است. این است که به طور مستقیم بر روی نرده راه پله که به معنی آن بود دشوار است آن را به طور مستقیم قرار گرفته است. تمام لوستر ها باید جدا شوند تا ما بتوانیم آن را بدون آسیب رساندن آن برداریم. ترمیم ها اولین جنبه ی لوستر بود که ما مجبور بودیم حذف کنیم. این ها پس از آن باید بسته بندی شده و مشخص شود تا اطمینان حاصل شود که ما می دانیم که در آن لوستر آویزان است.

جزئیات بازو

بعد سلاح ها و ساقه های مرکزی را به وجود آورد، که، مانند انحصاری ها، باید به گونه ای پیچیده و بسته بندی شده باشد تا از آسیب دیدن جلوگیری شود. آسیب قبلی به یکی از ظروف بود که به معنای اقدامات احتیاطی بیشتری برای جلوگیری از هر گونه آسیب یا شکستگی بیشتر بود.

طول کامل

فشار و حس مسئولیت زمانی بسیار زیاد است، زیرا به دلیل اینکه شارژ آنها کم است، چراغ ها را پایین می آورند. اشتباه می تواند بسیار آسان باشد و آنها را شکست دهد. آنها بسیار گران هستند هر گونه مراقبت های احتمالی که می تواند قطعا مورد توجه قرار گیرد این است که در مورد دست زدن به لوسترها. پس از آن برچیده شد، پس از چند هفته، لوستر را در حالی که بقیه خانه های چلسی در حال مرمت و بازسازی بود، ذخیره کردیم. ما برای هر تعداد لوستر این سرویس را ارائه می دهیم، برای راحتی شما ما آنها را در حالی که آنها را پاک می کنیم ذخیره می کنیم.

نزدیک

تمیز کردن این لوستر خاص به علت اینکه چقدر کثیف بود - همانطور که می بینید از تصاویر - و همچنین به دلیل اندازه لوستر بود، یک کار بزرگ بود. این کار وقت گیر بود، اما زمانی که تغییرات را دیدید، ارزشمند بود، و می دانستید که بخشی از این بود که لوستر به پشت درخشید.

 

 

 

منبع 1

منبع 2

شکوه نور