سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طراحی دکوراسیون آشپزخانه

یک دکوراسیون آشپزخانه کوچک، فاقد طراحی و منسوخ باعث می شود حتی از مشتاقان آشپز اجتناب از اتاق. از سوی دیگر، بازسازی متفکرانه می تواند یک آشپزخانه را نه تنها کاربردی بلکه لذت بخش داشته باشد، که در هر هفته یک شام پخت و پز می کنید یا یک مهمانی برای تعطیلات را میزبانی می کنید.

دکوراسیون آشپزخانه

قبل از اینکه از نوازش آشپزخانه بردارید، فکر کنید که چه چیزی روی آشپزخانه رویایی شما شبیه است. حتی اگر بودجه شما به یک شغل کل روده ادامه پیدا کند، می توانید یک ترفند طراحی ساده استفاده کنید که فضا را براساس نحوه استفاده از آن تنظیم می کند.

طراحی دکوراسیون آشپزخانه

 

این که آیا آشپزخانه شما 100 فوت مربع را اندازه می گیرد یا نه، اندازه ی استاندارد که توسط اکثر سازندگان کابینت و یا 440 فوت مربع، بالاتر از انتهای یک اندازه آشپزخانه در یک ساختمان جدید است، اصول طراحی آشپزخانه خاصی درست است.

 

چیدمان دکوراسیون آشپزخانه اصلی

طرح های کوچک آشپزخانه ممکن است طرح آشپزخانه را لمس نکنند، اما بازسازی های بزرگ می تواند به طور بالقوه کابینت ها، لوازم و لوازم جانبی را دوباره مرتب کند. اگر طراحی ایده آل شما یک تنظیم کاملا متفاوت از پیکربندی فعلی است، برای یک برچسب با قیمت مناسب برای آن همراه باشید. تغییر طرح های آشپزخانه اساسی اغلب نیاز به بازسازی برق و لوله کشی، هر دو هزینه های کاری است. در مورد چیدمان پایه برای آشپزخانه فکر کنید:

 

 

قنادی: همچنین یک آشپزخانه به سبک راهرو و یا راهرو نامیده می شود، یک آشپزخانه دلپذیر با دو دیوار موازی یا خطوط کابینت مشخص می شود و در کنار آن راه حیاطی قرار دارد. اگر فقط یک دیوار وجود داشته باشد، یک آشپزخانه یک دیوار یا آشپزخانه Pullman است.

L شکل: همانطور که از نامش بر می آید، آشپزخانه های شکل L شکل "L" را با دو دیوار مجاور یا با شبه جزیره ای متشکل از دیوار تشکیل می دهند.

دو "L": یک L L یک آشپزخانه L شکل است که جزیره ای است که در شکل L قرار دارد. به طور معمول، دو Ls مخالف ایجاد یک فضای مرکز باز هستند.

U شکل: آشپزخانه U به شکل "U" یا شکل نعل اسبی شکل می گیرد و می تواند با سه دیوار ارتفاع کامل یا با دو دیوار و یک شبه جزیره تشکیل شود.

 

مهم نیست که کدام طرح را انتخاب می کنید، در نظر داشته باشید که "مثلث آشپزخانه" همیشه مهم است. این مسیر خوبی است که بین یخچال و فریزر، اجاق گاز یا اجاق و سینک ایجاد می کنید، که هیچ کدام از آنها نباید بیش از 6 فوت دور از یکدیگر باشد. هرچه این مثلث کوچکتر باشد، کارآمدتر می توانید به عنوان آشپزی باشید.

 

 

البته مسیر نباید بیش از حد محکم باشد. پیاده روهای خود را حداقل 36 اینچ عرض کنید، در صورتی که در آشپزخانه به طور منظم یک آشپز یا 48 اینچ برای دو آشپز وجود داشته باشد، در قسمت های پخت و پز حداقل 42 اینچ گسترده باشد.

 

 

ملاحظات کفپوش آشپزخانه

انتخاب مواد کفپوش آشپزخانه شامل بیش از زیبایی شناسی است. کفپوش نه تنها نیاز به نگه داشتن زیر مقدار قابل توجهی از ترافیک پا برای سال های آینده، بلکه باید در مفاصل شما آسان است، زمانی که شما ایستاده بیش از آن risotto برای مقدار قابل توجهی از زمان است. گزینه ها عبارتند از:

 

کاشی: یکی از رایج ترین کفپوش های آشپزخانه، کاشی بوی ها یا باکتری ها را جذب نمی کند و می تواند در معرض ترافیک سنگین قرار گیرد. با این حال، کاشی همچنین می تواند ناراحت کننده به ایستادن به دلیل چقدر سخت است.

چوب سخت: طبق معمول چوب بلوط چوب، اگر به دقت نگهداری شود، می تواند زیبایی باشد، اما می تواند توسط پنجه های پلاستیکی و پاشنه بلند و خراب شده توسط ایستاده آب آسیب دیده باشد.

بامبو: بامبو دارای یک ظاهر متمایز و دوام خوبی است، مانند چوب سخت. این نیز به همان نوع صدمه به چوب چوب میپردازد.

ورقه ورقه: ورقه ورقه نسبتا ارزان و بسیار آسان است. این نیز مقاوم در برابر لکه است و در هیچ زمان پاک می شود. با این حال، آسیب پذیری آب در آشپزخانه به دلیل رطوبت می تواند لبه های تخته کفپوش، که نمی تواند تعمیر شود، ایجاد می شود.

چوب پنبه: کفپوش کفپوش به دلیل کمرنگ بودن آن، در بدن شما آسان است و همچنین باعث خنک شدن آن می شود. نصب آسان و تمیز کردن آن نسبتا آسان است. مانند لمینیت، می توان آن را با آب ایستاده که بین تخته یا کاشی می شود آسیب دیده است.

مشمع کف اتاق: مشمع کف اتاق گزینه های کفپوش مقاوم در برابر سنتی است که پیش از وینیل است و بر خلاف وینیل ساخته شده است با مواد طبیعی ساخته شده است. مشمع کف دوام و ضد باکتری است و در انواع رنگ ها و الگوهای موجود است. این نیز یک مقدار کمی از کوسن را در زیر کمر ارائه می دهد.

وینیل: وینیل یک ماده ی کفپوش است که برای نصب و نگهداری آسان است. آن را در طیف وسیعی از سبک ها می آید و حتی می تواند ظاهر کاشی های سرامیکی و یا چوب سخت چوب تقلید. کاشی پایه وینیل یکی از ارزان ترین مواد کفپوش آشپزخانه است، در حالی که وینیل "لوکس" با کیفیت بالا در محدوده میانی کف آشپزخانه قیمت دارد.

انتخاب آشپزخانه Countertops

صفحات آشپزخانه، مسلما اولین چیزی است که یک فرد بعد از بازسازی متوجه می شود. انتخاب کفپوش مانند کفپوش باید حاوی ملاحظات فراتر از ظاهر نگهداری، دوام و بودجه نیز نقش مهمی در تصمیم گیری باشد.

منبع: https://www.thespruce.com/kitchen-design-for-a-remodel-1822114