سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مهم ترین اجزای طراحی دکوراسیون داخلی

بعضی از مردم با چشم چشم برای تزئین و طراحی طراحی شده اند. دیگران مهارت را یاد می گیرند و می توانند آن را با موفقیت انجام دهند. و سپس بقیه ما وجود دارد. اگر شما از مهارت های زیادی برای طراحی استفاده نکنید، چند تکنیک اساسی می تواند راه طولانی را طی کند.

طراحی دکوراسیون داخلی

این قوانین و اصول تزئینی به اندازه کافی ساده هستند که هر کسی بتواند آنها را اعمال کند. خانه شما ممکن است یک کاتالوگ غربی الم نباشد، اما به نظر میرسد.

 

قانون شماره های عجیب را دنبال کنید

طراحی دکور خانه

شما ممکن است قبلا با حاکمیت سوم برای عکاسی آشنایی داشته باشید. طراحان با عدد های عجیب و غریب به عنوان پایه ای می توانند هماهنگی و علاقه بصری ایجاد کنند، طراح سیسیلیا واکر توضیح می دهد:

 

ایده اصلی حکومت این است که جزئیات و اشیائی که در اعداد عدد مرتب شده یا گروه بندی می شوند جذاب تر، به یاد ماندنی تر و موثرتر از جفت شدن عدد صحیح هستند.

 

این کمک می کند تا گروه بندی از اشیاء در ارتفاع های مختلف، اشکال و بافت. در عین حال، در مورد آنها باید چیزی شبیه باشد. به نظر می رسد این توصیه به خودی خود متضاد است، اما نکته این است که باید مواردی را که با یکدیگر ترکیب می شوند، اما چیزی در مورد هر کدام از آنها کمی متفاوت باشد.

 

به عنوان مثال به تصویر بالا نگاه کنید. سه گلدان، همه ارتفاع های مختلف. مواد اصلی دکوراسیون از جنس چوب و شیشه ای مشابه هستند. اما تفاوت های ظریف در عناصر - شن و آب و بافت لیمو وجود دارد.

 

واکر اشاره می کند که این فقط یک قاعده اساسی است و ممکن است در هر مورد کار نکند. اما اگر این گروه به نظر شما درست نمی آید، با روده خود بروید. هدف اینجا این است که مطمئن شویم همه چیز یکنواخت نیست و از طرف دیگر، خسته کننده است.

 

مرکز کانونی خود را پیدا کنید

 

نقطه کانونی لوستر اتاق بیشترین تأکید آن را بر عهده دارد. این چیزی است که چشمان شما به طور طبیعی وقتی وارد اتاق می شوند کشیده می شوند. و همه چیز در اطراف نقطه کانونی آن را تعریف می کند.

 

اگر از اینکه چگونه شروع به تزئین یک اتاق کنید از دست رفته، پیدا کردن نقطه کانونی آن آغاز خوبی است. بسیاری از اتاق های دارای کانون های داخلی ساخته شده اند: یک پنجره بزرگ با یک منظره، برای مثال، یا یک شومینه. اگر اتاق شما یک مرکز کانونی داخلی نداشته باشد، در اینجا چند نکته و گزینه برای ایجاد آن وجود دارد:

 

می گوید طراح داخلی Coral Nafie می گوید: یک دیوار رنگی متفاوت دارد، سپس با آثار هنری یا قفسه ها به آن اضافه کنید.

می گوید: اتاق الهام گرفته می گوید، آنچه را که می خواهید از اتاق استفاده کنید را تعیین کنید، سپس یک نقطه کانونی ایجاد کنید. به عنوان مثال، اگر می خواهید از یک اتاق برای خواندن استفاده کنید، می توانید قفسه کتاب را به نقطه کانونی خود بکشید.

نفی همچنین به راحتی با استفاده از یک قطعه بزرگ مبلمان به عنوان نقطه کانونی اشاره می کند.

شما می توانید از یک قطعه بزرگ آثار هنری به عنوان نقطه کانونی استفاده کنید. یک آینه بزرگ نیز به خوبی کار می کند.

هنگامی که نقطه کانونی را پیدا می کنید، در اطراف آن تزئین کنید. از رنگ اصلی خود در عناصر در طول بقیه اتاق استفاده کنید. در مثال بالا، کانال کانال - شومینه سفید است. دیوارهای قرمز رنگ آن را برجسته می کنند و شمع های سفید، ارکیده و گلدان های اطراف اتاق شومینه را تشویق می کند.

 

شما همچنین می توانید آن را فرمت کنید. در این عکس، گلدان، پنجره ها و مبل ها برای این منظور خدمت می کنند. شومینه آسان است برای قاب، به عنوان معمولا با یک گوشته است. شما می توانید دکوراسیون را روی یا بالای گوشته اضافه کنید. اگر نقطه کانونی شما یک پنجره بزرگ با یک دید است، شما می توانید مبلمان خود را به آن قاب. اگر این یک آینه بزرگ یا قطعه ای جالب از آثار هنری است، شما می توانید آن را با دو عنصر کوچکتر در هر دو طرف قاب دهید، مانند این:

 

 

هنگامی که یک نقطه کانونی دارید، یک نقطه مرکزی به اتاق تعادل کمک می کند. درمان آپارتمان توضیح می دهد:

 

نقطه مرکز هسته طرح اتاق شما است. لازم نیست که وسط اتاق دقیق باشد، اگرچه این مورد در بسیاری از خانه هاست. نقطه مرکزی یک اتاق نشیمن جایی است که میز قهوه یا میز مرکزی نشسته و صندلی در اطراف آن قرار دارد.

 

از آن به عنوان لنگر اتاق فکر کنید.

 

قوانین اندازه گیری اولیه را بدانید

 

هنگامی که به پرده آویزان یا تنظیم مبلمان می آید، اکثر ما فقط آن را به سمت چپ نگاه می کنیم. اما اندازه گیری های خاصی برای تزئینات وجود دارد که باعث می شود یک اتاق بهتر شود. در اینجا چند اندازه گیری کلی وجود دارد که باید در ذهن داشته باشید:

 

می گوید: "ماتیک کیلام"، دکوراتور ماریا کیلم می گوید: حداقل 15 سانتیمتر بین میزهای قهوه و مبل باید نگه داشته شود.

هنر آویز: هنگامی که هنر را آویزان می کند، مرکز خود را در سطح چشم حفظ می کند، که عموما 56 تا 60 "از کف است، می گوید:" رانده شده توسط دکور ". اگر شما چندین قطعه هنری را آویزانید، نقطه مرکزی کل طرح در این سطح را حفظ کنید.

هنگامی که هنر بیش از مبل خود را حلق آویز کنید، اطمینان حاصل کنید که آن بیش از 2/3 عرض مبل نیست. شما همچنین می خواهید 5-9 "فضای بین هنر و مبلمان را ترک کنید، رانده شده توسط دکور می افزاید.

پرده های آویزان: کورت و بشکه می گوید که معمولی است که در هر طرف پنجره پنجره ای با هم مخلوط شود. برای ارتفاع، آنها می گویند شما باید از بالای پنجره پنجره های پرده ای را 4 قرار دهید. اما شاید شما می خواهید پنجره های خود را گسترده تر یا بلندتر نگاه کنید. برای ایجاد توهم ارتفاع، Real Simple می گوید شما می توانید فراتر از 4 استاندارد، اما بیش از 8 نیست، و یا آن را بی دست و پا نگاه کنید. برای ایجاد توهم عرض، آزاد باشید که استاندارد 1-3 را نیز شکست دهید